💛🧡⭐💫 Fenriken
💛🧡⭐💫 Fenriken *****s til - redusert ***** - til rett hjem Rase: DvergspinscherKjønn: HannhundAlder: 1 år (nylig)Farge: RødFerdig helsetestet: JaNKK Reg: JaChip: JaVaksine: Ja Nå er det sommer og vi er ute fra tidlig til sent. Fenriken er en herlig og glad gutt, som er bortskjemt med mye tid ute og på tur. Jeg ønsker meg ett hjem til han, som vil la han stortrives ute som inne på fanget, i sofaen og ellers i t. Turer og hagekos, han elsker å være med. I dag er han i en aktiv flokk med tisper og hannhunder og flere raser, store som små. Verdens deiligste og mildeste lillegutt. Nettopp fylt ett år og søker nå sitt helt eget hjem. Jeg har også mamma´n hans Rubi hjemme, og kullsøster og halvsøster har akkurat flyttet i fórhjem sammen ❤️🥰 Han er ikke den som er mest frempå og heller ikke den som er i tet i båndet, selv om han er litt mer ivrig første hundre meterne. Han ønsker helst å gå pent på tur og har lært å gå fot (må få beskjed). Han er såpass mild at selv barnehender kan leie båndet hans på tur (selvfølgelig i følge med voksne). Når vi møter andre hunder, enten de bjeffer eller knurrer, så overser Fenriken alt. Her har han lært å stille seg opp i grøftekanten, og la andre hunder passere, og han bjeffer aldri i møte med hunder o.l.Nysgjerrig og forsiktig, en som virkelig elsker kos og alenetid ❤️🥰 En mild og myk herremann som gjør seg litt underdaning i møte og inviterer gjerne til leik, og i utgangspunktet tillater denne lillegutten det meste. Særlig er favoritten i nabohuset på 9 år, den han elsker mest å få tid med. Hun kan omtrent gjøre hva hun vil med han, og han nyter så mye at innimellom lukker han ene øyet for å vise hvor godt han koser seg. Litt jentefut er han, ikke rart når vi har så deilige tisper hjemme. Men han spiser godt uansett om det er løpetid og stådager, han går godt med tisper og hannhunder, alle raser han møter er bare kjærlighet i hans språk. Godt sosialisert med hunder. Trives godt i by som på bygd. En enkel og kjekk gutt for rett hjem. Hvem er du som kunne tenke deg denne godgutten?? jeg svarer kun utfyllende meldinger som inneholder følgende: Send en utfyllende tekst om deg selv. 💛🧡⭐💫hva du kan tilby og hvem du er :)Hva du kjenner til av rasen og erfaring generelt med hund. Hvem som bor i husstanden av to og firbeinte (har du andre hunder, kjønn etc)Eier du eller leier du? jo mer du beskriver jo lettere vet jeg om nettopp du/dere er rett hjem for denne godgutten som kun fortjener det aller aller beste ! For vurdering , må hele familien (som bor hjemme) bli med på sosialisering og bli kjent tur. Vi velger ett aktivt bymiljø (Bergen/Haugesund/Stord/Stavanger) der man opplever mange situasjoner. Jeg må se samspillet mellom hund og evt barna, ikke bare de voksne 💜🥰 Hjem med barn: Barna må være hundevant, trygge og flinke, (samt helst skolealder), men modenhet/erfaring/interesse vil gå foran alder.
Du vil motta en e-post når nye kjæledyr ankommer – helt gratis!