E du min nye bestevenn 🥰Ny pris 🙂
Northug hete æ å 17 juni va æ t veterinær å hu sa æ e vældi søt,rolig å nysgjerrig 😍 Å vækta vist 2,4kg så no e æ klar for den store værden🥰 Æ e født 11 april i bilens baksete i Mosvika(derfor navnet)Selges selfølgelig m helseattest å har fått markur× 4. Vokser opp i stua m mor, far, tante og katter 😂 Pen blanding av Mamma'n og Pappa'n min 😍( 25% av Malteser, Pekingneser, Havanis og Jack Russel 🥰 Litt om mæ, mørkegrå pels,veldig pen gutt💙 Glad i mat,rolig og bedagelig fredsmegler, har blitt mere fart i mæ no. Men har værdens snilleste øyne 😇 Å ligge i halsgropa å sutte på et øre😁Kjører evnt i møte, hvis lang avstand 😉Send gjerne ei mld da væll 🤗Så får du bli m i valpekassa 😀
Du vil motta en e-post når nye kjæledyr ankommer – helt gratis!