dobermann/rottweiler/husky/jaktgolden
Desverre har Milo havnet i to hjem som ikke ser verdien i han. Han blir plassert i fosterhjem (eier til hans avdøde dobermann morfar) fra fredag i skotselv. Di som har hatt han, forteller at det er fin og snill hund. Som sine 12 søsken er ham aktiv ute og rolig inne. Han er ikke vandt til og bo med katter, så dette må øves på om det er tilfelle. Jeg er opdretter, har mor og to sønner hos meg. Milo er snill med barn, er behersket rundt dem. Fosterhjemmet vil få Milo på fredag, så etter det kan jeg fortelle mer åssen hund han er. Mitt inntrykk av han som valp før ***** var rolig, forsiktig og sosial ❤️ Hjem før *****.
Du vil motta en e-post når nye kjæledyr ankommer – helt gratis!