Buddha Amerikansk bulldog gutt
Med et tungt hjerte må vi si oss nødt til å finne et nytt hjem til fine Buddha. Vi er en familie som er blitt veldig glad i han, men pga en del nye oppståtte helseproblemer innad, så strekker vi ikke til å hjelpe han med sin atferd mot sønnen vår. Buddha er en 5 år gammel gutt, renraset amerikansk bulldog, han er og en snill og god gutt, han går pent i bånd og er lettlært og lydig, så da er vi nødt til å finne den rette eieren der ute; Vi ser etter deg som har tid og energi til å jobbe med det som kreves av denne rasen!Hensikten for at vi ser etter et nytt hjem for han er pga langvarig sykdom av alfa og nyoppstått hjertefeil på sønnen vår på 6 år med autismediagnose på siden. Og når alfa er syk så dominerer Buddha veldig over sønnen vår og alle små barn som kommer på besøk og har de ikke alene sammen, alltid under oppsyn, da han nok reagerer på at vår sønn er litt annerledes, så da vi sliter mest med atferden han har rundt gutten vår, barnebarn og andre barn i gaten vår så kan han være litt skvetten. Han elsker kos, og får da raptus av dette, digger å leke med ball og ødelegger ingenting 🎾 Han er svært nysgjerrig mot andre hunder, mest mot tisper såklart. Når han var mindre og overtok han så mottok vi han når han var syk og fant ut at han har furunkulose og da trenger han en antibiotikakur på 14 dager og blir smurt med inotyol mellom alle tærne en gang om dagen, så går dette fint over, men vil komme i perioder, det er lett å gjenkjenne så da henter jeg bare resept hos dyrlegen uten noen kostnader etter første besøk.Han ligger fint i bur en arbeidsdag, men elsker sofaen mer enn alt om han får lov til å ligge der. Jeg mener han trenger en eller et par uten små barn, store barn går fint, men som er konsekvent og bestemt og som kjenner til rasen, eller med erfaring fra andre krevende raser, en som kan gjøre han til den beste utgaven han kan bli som en hund. Så er du en som har et hjerte for hund, mye å gi av deg selv, og erfaring på trening av hund, ja da vil vi høre fra deg! Vi vil velge ny eier med omhu da han egentlig er bare er en gutt med masse liv, energi og kjærlighet, men med tid og riktig eier vil alt bli bedre for han <3Men *****en kan diskuteres hvis vi finner riktige mennesker for han og ved betaling/overlevering blir han registrert på ny eier.
Du vil motta en e-post når nye kjæledyr ankommer – helt gratis!